حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 381


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

چهارشنبه 26 / 6 / 1399 - 0:05 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 413


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 24 / 6 / 1399 - 5:27 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 397

در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید. تشخیص چهره احتمالاً یک روش بیومتریک می باشد که برای شناسایی افراد عمدتاً از طریق چهره هایشان بکار برده می شود. در مرحله بعد از این مشخصه ها به منظور تشخیص ویژگی های برجسته کننده سطح چهره مانند تشخیص مرزهای چشم ها، بینی و چانه و… استفاده می شود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ این فایل ورد برای مدارس به راحتی قابل استفاده می باشد. لذا الگوی کاری تعریف شده تا قبل از تخصیص قابل ویرایش می باشد. ولی سایر وسایل نقلیه شامل انواع خودروهای سبک و ماشین های سنگین که به صورت عمومی و یا شخصی مورد استفاده قرار میگیرند از فضاهای محدود شهری و بین شهری زمینی برای تردد خود استفاده می نمایند. به غیر از تشخیص چهره این دوربین های هوشمند می توانند پلاک ماشین ها را نیز به راحتی شناسایی و ثبت کنند. شکل 1 لیست الگو(های) کاری سازمان را نشان می دهد. در صورتی که قابلیت چند سازمانی خریداری شده باشد، الگوهای کاری به تفکیک سازمان و تعداد الگو(های) کاری هر سازمان لیست خواهند شد. سامانه حضور و غیاب تحت وب قابلیت مشاهده اطلاعات را از طریق اینترنت به کاربران می دهد و باعث کاهش زمان استفاده و کاهش هزینه ها در سازمان می شود.

با انتخاب گزینه «هفتگی»، هفت روز هفته به عنوان روزهای کاری در الگوی کاری مورد نظر نمایش داده می شود. توجه نمایید پس از هر مرحله تعیین بازه کاری، نمای گرافیکی نمایش داده می شود. همچنین می تواند یک چهره را از طیف وسیعی از زاویه های دید ، از جمله نمای مستقیم و یا نیم رخ شناسایی کند. در کلیه این تکنیک ها سطح انگشت با قسمت خاصی از دستگاه در تماس قرار گرفته و تصویر اخذ می شود. نمونه تصویر گویا می باشد. سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود خروج کارکنان راهکاری برای کنترل تردد کارمندان و ثبت زمان ورودی و خروج پرسنل می باشد. 60. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «12:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «18:00» را وارد نمایید. نوع بازه کاری «اضافه کار اجباری» را انتخاب نمایید. در ادامه مرحله قبل، بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت شروع این محدوده 00:00 و ساعت پایان را 7:00 وارد نمایید. در تعریف الگوی کاری هفتگی، روزهای هفته به عنوان روزکاری، از ساعت 00:00 بامداد تا ساعت 23:59، لیست شده و بخش روزکاری، غیرفعال خواهد بود.

این مطلب جرقه ی یک انفجار در تحقیقات تشخیص چهره بود. توصیه می شود قبل از شروع به تعریف الگوی کاری، مانند مثال فوق الگوی کاری سازمان خود را در یک برگه یادداشت کرده سپس اقدام به تعریف الگوی کاری نمایید. برای شروع بخشی از الگوی کاری نگهبانان را تعریف می کنیم. پنجره ای مشابه آنچه در تعریف الگوی کاری جدید معرفی شد، باز خواهد شد. با کلیک دکمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوی کاری جدید ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» بازمی گردیم. با کلیک بر دکمه «ثبت» اطلاعات روز کاری ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» و پیش نمایش محدوده تعیین شده به صورت شکل 12 بازمی گردیم. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. این «(:» خندانک تبسم است که نمایی مینیمالی از تبسم را ارائه میکند. جهت حذف یک بازه کاری، در بخش «بازه کاری» دکمه «-» را کلیک نمایید.

  • بیت ریت : ۳۲Kbps ∼۱۶Kbps
  • قابلیت نمایش تاریخ شمسی و میلادی
  • دستگاه های بیولوژیکی (اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم)
  • مجهز به درگاه های ارتباطی Wiegand, USB,و TCP/IP
  • صفحه نمایش رنگی
  • (شناسایی از روی هندسه دست)
  • دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

سابقه تخصیص یک الگوی کاری در «لیست الگوهای کاری» از ستون «تعداد گروه کاری» یا «تعداد کارکنان» که در حال حاضر از الگوی کاری استفاده می کنند، مشخص می گردد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. این نوع دستگاه کنترل تردد به دلیل اینکه قیمت متوسطی دارد (گران تر از دستگاه کارتی و ارزان تر از دستگاه تشخیص چهره) مورد استقبال زیادی قرار می ­گیرد. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیشگامان دارای انواع مختلفی است و دارای قابلیت های متفاوتی است. همچنین دارای رابط کاربری زیبا، جذاب، ساده و کاربرپسند است که همین ویژگی موجب شده تا استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده و آسان شود. شرکت مهندسی کسرا اکنون بیش از 800 مشتری در 20 استان کشور در حوزه های مختلف دولتی و خصوصی دارد و دارای 10 نماینده فعال در سراسر ایران است.

حوزه­ های کاربردی نرم افزار حضور و غیاب پیوست در برگیرنده مجموعه وسیعی از سازمان ها و موسسات خصوصی و عمومی همچون بیمارستانها، شرکتهای تولیدی صنعتی ، فنی و مهندسی و سازمان های دولتی می باشند. بدین ترتیب طبق شکل 7، با هربار کلیک دکمه «تکرار» یک کپی از چیدمان انواع بازه کاری روز «شنبه» به روز بعد تخصیص می یابد. بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد.. همانطور که در مثال ذکر شده است، الگوی کاری روز «شنبه» در سایر روزهای هفته نیز تکرار می شود. بسیاری از سازمان ها برای تسهیل در حضور و غیاب از نرم افزارهای تحت وب استفاده می کنند. اعتبار اصلی داهوا کیفیت بالای آن است، اما شرکت های اصلی وارد کننده داهوا مانند فراگستر و ایران داهوا، این دوربین ها را به مدت 25 ماه ضمانت می کنند که نشان از اعتبار و کیفیت بالای محصولات آن دارد. تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما می باشد. در واقع شما به کمک دستگاه حضور غیاب جهان گستر میتوانید وضعیت کاری کارمندان خود را، مستند کنید و بر عملکرد کلی سازمان نظارت داشته باشید.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 17 / 6 / 1399 - 7:49 بعد از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ